nedelja, 24. november 2019

Kogel 27.10.2019

KOGEL

V KONCU - GAMSOV SKRET - KOGEL - KOKRSKO SEDLO

KOGEL - 2100m
   - Virens IV / III 160m

Matej me je prosil, če bi lahko šla plezat v Kogel. V mislih je imel Virensovo smer, ki se v tej steni veliko pleza. Meni sicer ni ugajal relativno dolg dostop, ker sem bil malo utrujen od prejšnega dne, ampak sem se vseeno hitro ponudil za plezanje. Smer mi je tudi zelo odgovarjala za verjetno zadnjo skalno smer te sezone.
Dan je bil nenormalno vroč za ta čas, zato sva na dostopu zelo garala, saj je pot čez Gamsov skret vseskozi izpostavljena soncu. Malo pred steno zavijeva čez strme trave in hitro sva pod steno. Ker je Matej tečajnik sem celo smer plezal naprej. Na koncu prvega raztežaja se pod smerjo pojavi tudi Matej M. in potem smo celo smer plezali skupaj. Sam sem šel po levi varjanti skozi ozek kamin kateri je za štirico kar zanimiv. Hitro smo pred zadnjim delom, ki je najlepši del smeri in je zelo uživaški. Iz smeri izstopimo vsi skoraj naenkrat. Midva sva potem nadaljevala še na vrh Kogla kjer sva pomalicala medtem, ko je Matej s svojo navezo sestopil skozi Gamsov skret, ker se jim je mudilo. No midva sva nadaljevala čez Pode še do bivaka pod Grintovcem in čez Kokrsko sedlo nazaj v dolino.










Ni komentarjev:

Objavite komentar