torek, 10. marec 2015

Triglav  2864m - 9 in 10 Marec 2015

Že kakšen mesec nazaj je padla odločitev za zimski vzpon na naš največji vrh Triglav. Ker pa nimam dovolj izkušenj za samostojen vzpon poiščem vodnika, ki mi bo pri tem pomagal. Preko interneta najdem vodnika Mitja Šorna "gorski vodnik Mitja Šorn" in ga kontaktiram.
No skupaj se odločimo za termin 9 in 10 Marec, ker naj bi bilo vreme lepo in razmere dobre. Uredim si prosta dneva in začnem pakirat.
Iz Krme sem štartal 9 Marca okoli 12.30 ure. Do Triglavskega doma na Kredarici prispem ob 16.30. Na kratko se pomenim z meteorologom, ki mi priskrbi ključ od sobe v kateri bomo prespali. Ob sončnem zahodu grem na sprehod okoli koče in naredim nekaj slik. Okoli 9 ure zvečer se mi pridružita Mitja in Primož. Pojemo pozno večerjo, se pomenimo kdaj bo zjutraj zajtrk in sam štart proti vrhu Triglava. Odločimo se za bolj zgodnjo varjanto, ki mi precej ugaja kajti soba v kateri smo spali je bila precej mrzla in mi ni bilo potrebno dvakrat reči da sem vstal. Druga prednost je pa bila, da smo med potjo proti vrhu Malega Triglava ujeli prečudovit sončni zahod katerega še nekaj časa ne bom pozabil.
Naslednji dan ob 5 uri zjutraj zazvoni budilka in čas je, da pospravimo sobo in oddidemo na zajtrk. Jutro je bilo precej hladno in zato je ob zajtrku precej pasal topel čaj. Po zajtrku je bil čas za priprave na odhod. Nekje ob 6 uri zjutraj krenemo izpred Triglavskega doma na Kredarici, pred začetkom zahtevnejše poti se navežemo v navezo in počasi začnemo z vzponom. Sam sneg je bil lepo trd zato so dereze in cepin lepo grabile. Hitro smo prišli do prečke, kjer se najbolj čuti izpostavljenost same poti. Sam vzpon je bil zelo uživaški ker so bile razmere res dobre. Ob prihodu na Mali Triglav naredim nekaj fotk in nato krenemo po grebenu naprej proti Triglavu. Tudi po grebenu naprej proti Triglavu je bila hoja zelo uživaška in kot bi trenil smo bili na vrhu naše male skoruptirane državice:)
Na vrhu smo si vzeli čas za fotkanje, počitek in seveda občudovanje norih razgledov na vse strani. Počasi smo se odpravili nazaj proti Kredarici po isti poti. Pot gor in dol nam je vzela slabe 4 ure. Ko smo prišli nazaj do koče je tam že bilo kar precej pohodikov za torkov dopoldan, so lepo izkoristili lep dan - precej jih je tudi opravilo vzpon na Triglav.
Sledi še slovo od Primoža in Mitje in odhod nazaj proti Krmi do avta.

Še enkrat hvala Mitji za odlično opravljeno vodenje.

Večerni pogled na Triglav

pogled proti Krmi

Triglavski dom na Kredarici

Avtoportret z očakom v ozadju

mrzla soba s pravim razgledom