nedelja, 1. marec 2015

Begunjščica - 2060m (po centralni grapi)


Že prejšni vikend so za soboto napovedali, da naj bi vreme še zdržalo. No jaz sem zjutraj ugotovil pod Turskim žlebom na Okrešlju, da iz Turske gore, ki je bila planirana ne bo nič in obrnem.

Tudi ta vikend niso bile zelo obetavne napovedi - za zjutraj je bilo napovedano jasno vreme kasneje pa naj bi se pooblačilo. Odločim se, da se zapeljem do prelaza Ljubelj, ki je izhodišče za pot proti domu na Zelenici in naprej...
Že nočna vožnja proti Gorenjski mi je dala vedeti, da verjetno brez oblačka tudi danes ne bo šlo. Ob prihodu na Ljubelj opazim višje meglo, ki pa je bila le dovolj v dolini da ni pokvarila samega užitka ob vzponu.
Po smučišču se vzpenjam proti domu na Zelenici. Sneg je bil precej shojen, kar mi je precej ugajalo saj bi se drugače ugrezalo vsaj do kolen. Kljub temu, da sem iz Ljubelja odšel precej zgodaj zjutraj je bilo pred mano že kar precej prometa, predvsem na turnih smučeh - nas pešakov je bilo danes manj.
Tudi proti centralni grapi na Begunjščico je bilo že videti precej ljudi. Pri koči se opremim z derezami in cepini in se počasi začnem vzpenjati po melišču navzgor proti centralni grapi. Gaz je bila narejena in dokaj trda tako, da se je hodilo boljše kot sem pričakoval. Kmalu pridem do razpotja kjer nekateri obrnejo levo proti vstopu v Y grapo. No jaz tukaj nadaljujem naravnost in kmalu sem v sami grapi. Grapa je lepo zalita brez skalnih skokov in zato je bil vzpon zelo uživaški.
Ob prihodu na vrh se je že malo začela nabirati oblačnost - so vremenarji celo uganili!
Na vrhu se malo odpočijem, naredim par fotk, predvsem pa se nagledam okoli, ker so bili razgledi zelo lepi. Počasi se odpravim po grebenu proti Šentanskemu plazu, kjer sestopim nazaj do smučišča. Tukaj se je precej bolj ugrezalo kot v centralni grapi. Ob prihodu nazaj do smučišča pospravim zimsko opremo na nahrbtnik in sestopim do avta po transportno - reševalni cesti.


začetni vzpon po smučišču še v megli














že skoraj iz megle














pri domu na Zelenici














pogled proti Begunjščici od doma na Zelenici





















pogled ki se ga ne naveličaš





















malo pred vstopom v centralno grapo




















v grapi kjer sem slikal rajši kar z GO-Pro kamero





















lepo zalita od začetka do konca





















pogled nazaj dol





















na vrhu 2060m visoke Begunjščice





















z dvema gre lažje





















sestop proti šentanškemu plazu






Ni komentarjev:

Objavite komentar