četrtek, 11. junij 2015

Mala Mojstrovka - 2332m

Iz Vršiča po Hanzovi poti in sestop po južni poti...

11.6.2015

Na Malo Mojstrovko je nadelana ena lepših "ferat" v Slovenskih gorah. Ker je vzpon relativno kratek, se odločim da jo obiščem danes po službi.
Ob pol štirih se odpravim iz Ljubljane proti Vršiču, po kaki uri vožnje sem na cilju. Ob prihodu je bilo vreme lepo in zato se odpravim proti cilju. Po pol ure hoje se znajdem pred vstopom v plezalni del Hanzove poti. Tukaj se opremim z čelado in samovarovalnim kompletom. Na začetku je še malo snega katerega je potrebno prečit vendar ne predstavlja večje ovire. Po krajšem počitku začnem z vzponom proti vrhu. Pot je zelo dobro nadelana in varovana. Varovala so sicer stara in malo zarjavela, vendar niso tako slaba da bi podvomil v njihovo sigurnost. Pot pa verjetno tudi obnavljajo ker sem opazil ob poti par kolutov novih jeklenic, ki čakajo na menjavo. Kmalu se znajdem na delu kjer jeklenice ni več in pot proti vrhu vodi po razčlenjenem skalovju. Tukaj je pot lepo označena in samo napredovanje ni pretežko, nekajkrat se pot malo bolj postavi pokonci, vendar nič hujšega.
Na vrhu sem bil v uri in pol in tukaj me tudi pričaka poslabšanje vremena. Na vrhu naredim par slik in pospravim samovarovalni komplet v nahrbtnik in začnem s sestopom. Sestopil sem po lažji južni poti nazaj proti Vršiču. Po slabi uri sem spet nazaj na Vršiču, vmes je parkrat nad Prisankom malo zagrmelo vendar sem med sestopom ostal suh.
Zelo lepa pot na lep vrh v Julijskih Alpah. Pot pa sicer ni bila tako zahtevna kot sem pričakoval in gledal po slikah, je pa vsekakor zelo zabavna in zanimiva. Ni pa primerna za ljudi z vrtoglavico ker je na momente precej izpostavljena.

VSTOP V ZAVAROVANO POT





















POGLED PROTI SLEMENOVI ŠPICI















NAD PRVIM DELOM POTI





















NA NEKATERIH DELIH PRECEJ IZPOSTAVLJENO





















POČITEK MED POTJO





















PAVZA ZA PAR FOTK IN POČITEK





















TUKAJ SE KONČAJO JEKLENICE





















NA VRHU





















SESTOP PO JUŽNI POTI

Ni komentarjev:

Objavite komentar