ponedeljek, 4. maj 2015

Storžič - 2132m 

Iz Mač mimo doma na Kališču...

Popraznični dvodnevni dopust mi je omogočil, da se danes spet nekam odpravim. Izberem si 2132m visok vrh Storžič. Na vrh mojega letošnjega štirinajstega dvatisočaka, pa sem se podal iz vasi Mače pri Preddvoru ter mimo planinskega doma na Kališču.
Ideja za Storžič je padla tudi zato, ker je omenjena pot že popolnoma kopna. Zaradi visokih temperatur in poznega štarta ter dopoldanskih opravkov pa nisem hotel izvesti "zimske" ture.
V vas Mače se pripeljem ob deveti uri zjutraj in na parkirišču je parkiran poleg mojega le en avto. Pot se na začetku vzpenja po kolovozu v ne preveč hud klanec in po kakih dvajsteih minutah preide v gozd. Pot še nekajkrat preči kolovoze ali pa poteka ob njem. Ko pot zadnjič preči kolovoz in preide v gozd se začne meni najbolj mučen del poti in sicer pot v širokih ključih po gozdu navzgor kjer se je meni vse skupaj zelo vleklo. No po koncu tega dela se znajdem na planini Kališče in od tu je do doma na Kališču le še 10-15minut hoje. Pri domu sem bil še kar v megli. Nadaljujem v smeri Storžiča in kmalu pridem iz megle. Pot od tu naprej postane malo bolj zanimiva vendar ni preveč zahtevna. Na nekaj mestih je možnost zdrsa, če je skala mokra. Danes so bile razmere dobre le megla je večkrat zaprla kak pogled. Ob vzponu na vrh srečam danes še dva planinca ki sta prišla vsak iz svojega konca in smo na vrh prišli ob približno enakem času. Po kratkem oddihu se počasi odpravim z vrha nazaj proti dolini po poti vzpona in po kakšnih dveh urah sem pri avtu.

PRI DOMU NA KALIŠČU





















PLANINA KALIŠČE






















POGLED PROTI VRHU





















POT JE POPOLNOMA KOPNA





















POGLED PROTI GORENJSKI





















RAZGLED Z VRHA





















KRIŽ NA VRHU





















GREBEN

Ni komentarjev:

Objavite komentar