petek, 3. april 2015

Gradiška tura 793m - Vipava

Ker je bil današnji petek še lepo sončen se odločim da se odpravim na kratko popoldansko turo. Odločil sem se da za en dan zamenjam dereze in cepin za samovarovalni komplet ki je že par mesecev v omari stal neuporabljen. Zato se odločim, da se zapeljem do Vipave in se vzpnem na vrh Gradiške ture po Furlanovi plezalni poti.
V mali nahrbtnik vržem samo najnujnejše, ker bo pot kratka in ne potrebujem s sabo preveč krame, na žalost se odločim, da je pol litra vode danes luksuz in že nekje na pol poti sem to precej obžaloval, ker je bilo precej vroče. 
Ob treh popoldne po službi krenem iz Ljubljane proti Vipavi v upanju, da na cesti kjub praznikom ne bo prevelike gneče. Po slabi uri sem pri izhodišču pri kampu Tura kjer je tudi plezališče z precej nadelanimi plezalnimi smermi. Po desetih minutah sem pri klopci kjer se začne plezalni del. Tukaj si namestim samovarovalni komplet in začnem z vzponom. Ker sem to pot že nekajkrat preplezal se danes odločim, da pri vzponu jeklenice za napredovanje ne bom uporabljal ampak samo za samovarovanje. Po kakih dvajsetih minutah sem prišel do križišča z normalno potjo in tam sem nadaljeval naprej proti vrhu. Vse skupaj sem za pot potreboval slabo uro. Na vrhu naredim par fotk in se vpišem v vpisno knjigo ter pričnem z sestopom po isti poti. Pri sestopu sem jeklenico uporabljal ker sestopal po tej poti še nisem.
Sam vrh ne ponuja visokogorskih razgledov in nima neke zavidljive višine, vendar je sama pot kljub temu zelo lepa in zanimiva.

Gradiška tura od daleč











Najtežji začetni del











kar zračen greben





















pogled na greben od zgoraj navzdol





















vrh gradiške ture 793m

Ni komentarjev:

Objavite komentar